Projektplan

Okej. Nu har jag fått svar av en av läkarna som var med på Mötet, han vill ha mer information, men han lät positiv. Så nu sitter jag och skriver en projektplan - på spanska. Jag kan ju varken spanska eller skriva projektplaner. Så jag har lite panik här, kan man säga. Fy fan att det skulle bli så krångligt. Och när jag tänker igenom projektet som har har i huvudet så inser jag att det är ett stort projekt som kommer att ta en massa tid. Och jag har verkligen inte lust att stanna här längre än till jul. Jag har kommit på det nu, jag trivs inte tillräckligt bra för att vara här under en längre period. Visst, jag kan väl stanna någon månad extra om jag börjar tycka om jobbet jag gör, men annars. Hur fanken ska jag göra? Vill ju hjälpa till med det här projektet, men vill inte bo i Bolivia. Spännande dilemma.


Kommentarer
Stina

Om många år sitter du i trädgården under äppelträdet där du känner dig som mest hemma och tänker på hur precis just DU både minskat och förhindrat lidande för de mest värdefulla som finns på jorden... Jag tror på dig du är fenomenal!

2012-09-21 @ 21:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0