BodyBalance och skuldkänslor

 

Jag tog en pluggpaus och gick på BodyBalance, a.k.a. sträckochtöjträning. Det skulle jag inte ha gjort. Jösses. Det slog mig som ett åsknedslag; vad faan har jag gjort med mig själv? Hur har jag tillåtit det att gå såhär långt?

Tro det eller ej, men för ett gäng med år sedan vägde jag säkert 20 kilo mindre än jag gör idag, jag var lång och smal och vig som en katta. Jag gick ner i split och spagat, ploppade ner i brygga som ingenting, kunde stå på ett ben och hålla det andra rakt upp i luften. Jag hade hälsenor!! Tänk... Hälsenor. Det var längesen jag såg röken av dem nu. Fy fabian. 

Jag måste göra något åt det här eländet nu. Det har var inte vad varken jag eller Johan skrev på... Stackars honom. Jag har ju börjat träna, alltid något, men nu får det tamejfan vara slut på sötebrödsdagarna också. Jag satt i trufin på väg hem nu och tänkte att jag inte ska ta in en enda liten kolhydrat i min nya lägenhet. Dock har jag inte en aning om hur jag ska försöka köra lite LCHF här, landet utan mejeriprodukter.

Gaah, det är så sjukt frustrerande att jag tillåtit mig själv att komma till det här stadiet!! Fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0