Positiv respons

Igår skickade jag ett mail till Mano a Mano där jag beskrev hur jag vill jobba framöver. Det tog lite mod, faktiskt, att liksom diktera sina villkor. Men jag skickade iväg det till slut (efter MYCKET hjälp från Johan) och nu när jag vaknade hade jag två positiva svar. De skulle absolut se hur vi ska gå vidare med det här och de skulle även involvera barnläkaren som var med på mötet vi hade innan jag åkte hem. Det känns bra det här!

Det enda som gör mig lite nervös, eller nästan orolig faktiskt, är att det här inte är ett litet projekt och att det är något som kommer ta en väldigt lång tid... Och jag vet inte om jag är beredd på det. Jag vill egentligen vara färdig med hela den här Boliviagrejen till jul. Men det är väl som Johan sa igår; "Till jul? Då hinner du kanske köpa ett paket plåster, om du har tur".


Kommentarer
Papi

...sa ju att det skulle funka. Just DO IT! <3

2012-09-07 @ 23:44:07
Anna

Härligt Sanna!
Jag blir så imponerad av dig!
Vilken fantastisk chans att påverka liv. Inte bara för premisar utan och oxå för personalen. :)
Heja dig!

2012-09-10 @ 02:33:02
URL: http://www.wockatzmirakel.blogspot.com
Farmor

hej svejs!
Vi följer med stort intresse dina framsteg.
Kram farmor o farfar

2012-09-12 @ 09:59:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0