Studievägledning

Nu har jag precis skickat iväg ett låång mail till alla barnmorskeutbildningar/studievägledare jag hittar. Jädrar i min lilla låda vad det ska tas reda på om jag kan komma in eller inte... Ingen barnmorska som läser bloggen som kan ge lite info angående sin antagning? Jösses. Vad ska jag göra om jag inte kommer in till hösten? Tyvärr tror jag att det ser mörk ut med det, men jag tänker i alla fall försöka.
Jag har sökt tre kurser nu till våren, totalt 22,5 högskolepoäng så att jag har lite mer sökunderlag. Men det vette katten om det räcker. Uffa. Vill gärna komma in så att det blir klart nångång... Fasen. Det är inte lätt att bli stor.


Kommentarer
Farmor

Sanna, det ordnar sig på nå´t sätt ska du se.
Vi vet att du kan och har lusten att kämpa vidare med din utbildning. Vi är stolta över dig det vet du!
Kram farmor.

2012-10-23 @ 18:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0