Beyond the point of no return

Nu jädrar i min lilla låda är det bokat och klart!

Så nu finns det ingen återvändo. Den 12 april 2012 kl. 14:50 börjar min 30 timmar långa resa till Bolivarernas förlovade land. Arlanda - Madrid - Lima - (LaPaz) - Santa Cruz. Sen ska jag ta mig på egen hand till Cochabamba också, antingen inrikesflyg (45 mintuer) eller buss (12 timmar). Efter mer än 30 timmar på resande fot så lutar det just nu åt att jag försöker hitta ett flyg som kan ta mig "hem" istället för att skumpa runt på en buss i tolv timmar också. Men det får jag som sagt bekymra mig om när jag väl kommer till Santa Cruz.
Det var lite nervigt att trycka på "boka-knappen". Det blir så himla definitivt och slutgiltigt på något vis. Sen att jag varken har visum, pengar på kontot än eller sysselsättning spär väl på nervositeten en hel del. Men det löser sig, sa han som sket i vasken.
Jag ska till Johan på andra sidan den stora pölen och påbörja mitt liv är det tänkt. Rätt spännande att det verkligen blir av nu.


Kommentarer
Nöjd

Jag, Mathias och Robin kommer och hälsar på i början av december, det är bestämt :)

2012-03-01 @ 11:23:38
ruta

WOW! Låter grymt häftigt du! Lång resa, men definitivt värt det kan jag tro när du väl är på plats! Det andra löser sig, på ett eller annat sätt :)



Kram!

2012-03-05 @ 22:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0