Välkomna hit...

...eller vad man ska säga.

Alla ni som hittat hit (än så länge) känner ju mig. Så det behövs väl ingen närmare förklaring om vad jag är för en liten prick?

Att jag blev färdig syrra i juni 2011 vet ni redan.
Att jag bor tillsammans med min sambo Johan vet ni redan.
Att jag vill rädda alla världens barn vet ni också.

Men nu blir det ändring på åtminstone en av punkterna. Jag flyttar till Stavanger på måndag och Johan flyttar till Bolivia sista helgen i januari. Särbos återigen... Ni får en liten längre utläggning om det där "återigenet" längre fram. Planen är alltså Stavanger först och sen vidare till Bolivia där vi ska bo minst till januari 2013.

Så; swoosh iväg på nya äventyr, men jag finns här hela och ska försöka underhålla (?) er hela tiden. Så länge jag har internetuppkoppling förstås, för vem vet vart jag hamnar?


Kommentarer
Tess

Lycka till vännen i den stora världen!

Ska bli spännande att höra om dina äventyr...

Norrmännen är underbara.. Älskar Norge :) Ska bli kul och höra om dina upplevelser både i Norge och Bolivia... " Hasta la vista baby ! "

2012-01-07 @ 20:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0