Sista och första


Hallå där vemod. Läget?


Idag är sista dagen med mina små bebbar... Hur ska då detta gå? Jag som kan sakna de pyttiga minipluttarna efter bara en helg. Och jobbarkompisarna, det härliga neogänget. Jag kommer att sakna er med ska ni veta! Har trivts så otroligt bra här mellan kuvöser och sladdar (trots vallningar och snubblingar). Bara en sån sak som att vi fredagsfikar för sista gången idag - geez, sorgligt värre.

Ursäkta klyschan, men idag är första dagen på resten av mitt liv (varsågod att skratta här). Väntar med spänning på besked om flygbiljetter som skulle bokas idag. Sen är det liksom ingen återvändo. Stavanger nästa.


Kommentarer
Nöjd

Jag ska ta väl hand om dig här i Stavve =)

Välkommen ska du vara!

2012-01-06 @ 18:21:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0