Here we go again...

Nu är det dags igen. Stavanger - here I come! Kommer att vara framme vid sjusnåret ikväll och ska då hämta ut nycklar på sjukhuset och sen leta mig fram till nya lägenheten. Med en ryggsäck på 22 kilo och en handväska på 5. I mörker. Och regn säkert, jag sätter nästan pengar på att det kommer att regna.

Ska kanske jobba natt inatt också. Men det vet jag inte än... Kan hända att jag ska jobba imorgon bitti också. Har jag heller ingen aning om. Aningen spak på den dåliga infon om jobbpass den här svängen, men det får ordna sig.

Well well. Det löser sg sa han som sket i vasken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0