Forgive me father...

...for I haven't bloged.
Men jag har varit busy, kan man säga. Jag har jobbat som en galning (90 timmar på mindre än två veckor), kvällar och nätter mest. Så dagarna har spenderats tillsammans med min nya bästis; John Blund. Sen fick jag ju ett infall att vara en helt fantastiskt söt flickvän med och smygåkte hem till Gävle fyra dagar tidigare än planerat för att överrska Johan också. Det funkade. Med mamma som fick agera täckmantel så kom jag hem i måndags för att umgås med Johan sista veckan innan han stack till Bolivia. Så av förståeliga skäl har jag inte haft tid att blogga under veckan, punkt punkt punkt.
Vi har tömt hela vår lägenhet också. JÖSSES vad med kollijox!! Men nu, fjortontusen flyttlådor och en hel drös med sopsäckar senare så har jag vinkat av Johan, plockat ur, flyttat hem till mamma och pappa igen (yaaaiks) och börjat packa inför min andra Norgesväng. Jag sticker strax efter 13 imorgon och kommer inte hem förrän 26 februari. Vi får hjälpas åt att hålla tummarna för att jag får jobba som en galning. Vi behöver en massa pengar om vi ska klara oss i landetpåandrasidanpölen i ett helt år...


Kommentarer
nöjdan

Vadå hem den 26/2???? Då ska du ju på min fest!

2012-01-30 @ 19:06:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0