Update

Hej på er!
Det var ju ett tag sedan nu... Jag har kommit hem till Sverige igen, i alla fall för några veckor. Kom hem för ca. tre veckor sedan och har faktiskt inte haft en tanke på bloggen. Men idag har jag köpt en ny dator, eftersom min gamla laggade ihop, så nu kommer det nog att vara kul ett tag igen.

Har sedan jag kom hem hunnit överraska mamma med Bruce Springsteen-biljetter och alltså varit i Göteborg, varit brudtärna på Johannas underbara bröllop i Jämtlands skogar och bokat in ett radioframträdande angående mina äventyr i de härliga Bolivarernas förlovade land. Så imorgon klockan 9 kommer jag att vara morgongäst i P4 Gävleborgs program "Morgonen". Så, tune in, people!

Jag ska försöka uppdatera er lite mer imorgon, men nu ska jag fylla på mitt vinglas och äta söndagmiddag tillsammans med mamsen och papsen.


Kommentarer
Emma

Åh bra att du nämnde radion. Jag ska lyssna :)

2012-08-12 @ 21:07:14
Nöjd

Sänder dom via webben ska jag också lyssna! :D Kul!

2012-08-12 @ 21:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0