På västfronten intet nytt

Har fortfarande inte hört något om hur vi ska gå vidare med jobb... Så jag går här hemma och harvar. Börjar bli ruskigt långtråkigt, men på måndag köper jag gymkort. Då får jag åtminstone något att fokusera på. Håller på att bli smått galen här.
Längtar hem till ett Svenssonliv, med bregott och nyhetsmorgon. Vad gör jag här liksom? Ingenting, än så länge. Har en endag kompis och hon åker hem om några veckor. Annars väntar jag på att Johan ska sluta jobbet om dagarna. Och roligare än så kan man ju ha det. Så ikväll har jag drar jag på mig något tight och så sticker jag på fest!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0