Feberyra

Igår var det dags för fest, som det är jämt här i Cochabamba. Både Johan och jag var ordentligt taggade och vi hade en trevlig förfest... Tyvärr så började jag få ont i magen och kände mig tvärslut så jag valde att åka hem och så fick Johan fortsätta ut i dimman utan mig. Så natten spenderades i feberyra och magkramper. Roligare kan man ju ha det en fredagskväll. Kvart över sex imorse var jag trött på att ligga och vrida och vända och ha feber, så jag petade i mig ett par Alvedon och slocknade.

När vi vaknade nu i förmiddags mådde vi båda rätt bra (med tanke på fest och på feber) men nu på eftermiddagen smällde det till för Johan. Nån jäkla skitbacill har börjat bråka med oss, så nu är det inte många knop här hemma. Jag ska nog bädda ner mig och kolla på någon mysig Disneyfilm här, och hoppas att vi blir piggare snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0