Svärförälderbesök

I lördags kom Johans föräldrar, Helena och Peter hit till oss. De ska vara här i nästan två veckor. Första dagarna spenderas här i Cochabamba, med Cristobesök, allsköns olika maträtter, kortspel och umgänge. Johan jobbar måndag till och med onsdag och sen tänker vi sticka mot La Paz-hållet för att se om det finns något skoj att hitta på där. Vi siktar på Titicacasjön först och så får vi se vad som händer.
Själv har jag lyckats dra på mig en förkylning och så kommer jag att ha träningsvärk imorgon eftersom pilatesklassen fick besök av mig idag. Men hey, vi har det härligt. Önskar att min mamma och pappa kunde vara här också bara...


Kommentarer
Farmor

Hej Sanna!Kul att ni fått besök från Svedala. Hälsa alla så gott. Hoppas din förkylning ger med sig så att du hinner njuta av era utflykter.
Kram till er alla från Farmor.

2012-10-02 @ 21:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0