Norge...

... landet helt utan kollegieblock.

Alla ni sjuksköterskor i Sverige. Ni vet ju hur beroende man är av sitt kollegieblock när man jobbar. Allt från fullständig patientinfo till små anteckningar om BT+P, mediciner, PVKer som ska sättas och tas bort, mediciner som inte får glömmas, rondanteckningar. You name it! Här får man springa benen ur led bara för att hitta en skrivare som man kan sno några tomma papper ur så att man har något att skriva på. Jag blir galen! Inte ett endaste litet kollegieblock har jag sett under de här två och en halv månaderna. Inte. Ett. Enda.
Gud, jag ska ha orgie i kollegieblock när jag kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0