Nattligt mail från mig till Johan

"Hej...
 
Ska jag ta med handdukar och sånt? Lakan? Påslakan?
Kan man köpa ok huvtröjor där?
Har de bra trosskydd eller borde jag ta med mig såna som är bra?
Nagellackremover borde väl finnas på vanliga affärerna där?
Hur är det med apotek och så kan man handla det mesta över disk?
Vad är det för strömstyrka i väggarna och hur ser hålen ut?
Kommer jag nån gång att använda bikini?
Salomonskorna, Conversen, ballerinorna och grekskorna, räcker det?
Exakt hur kallt blir det på kvällarna/nätterna? Räcker det med regnjackan som jacka eller ska jag ha nåt tjockare också?
Tror du att jag kommer att använda klänning, typ om vi ska ut? Får man visa benen, liksom över knäna?
 
Puss"


Någon som börjar bli lite nervös månne?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0