Sverige!

Jepp, the cat's out of the bag.

Den 24 juli klockan 6:20 lyfter det ett plan från flygplatsen i Cochabamba med en förväntansfull Sanna på. Jag kommer hem!! Åtminstone ett tag. Hela augusti kommer jag att vara hemma i underbara Sverige! Jag ska på min bästa vän bröllop i Jämtland och så ska jag mysa omkring på hemmaplan och äta ostkrokar, fläsk och Maxmat. Jag har lagt in en förfrågan på neo i Gävle om de behöver en spansktalande sjuksköterska med erfarenhet i augusti, så jag hoppas på att jag kan få jobba. Saknar mitt gamla jobb väldigt mycket och det skulle vara härligt att få lite goda erfarenheter från bebisjobbet, for a change.

Så nu är det sagt. Biljetten bokade jag för ett par timmar sen så nu är det verkligen klart. Längtar så att jag håller på att bli tokigt. Himla tråkigt att vara utan Johan IGEN bara, men vi har klarat det förr så jag är inte orolig.


Kommentarer
Papi

Vart är "Gilla-knappen"?

2012-06-21 @ 18:50:33
Zandra

Va kul! Hoppas du kommer o jobbar, vi ska förresten ut 4/7 kl 18 på Söderhielmska, vore superkul om du kom!! Kram Zandra på neo

2012-06-25 @ 05:49:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0