La Paz

Nu åker vi på lite minisemester i några dagar. Det är någon helgdag här imorgon så vi har tagit ledigt och så tar vi nattbussen till La Paz inatt. Kommer tillbaka hem på måndag är det tänkt. På lördag ska vi gå på fotboll... Bolivia - Paraguay, VM-kval. Ska bli så jädra (i brist på "coolare" ord) coolt! Jag har aldrig varit på annan fotboll än på GIF på Strömvallen. Det här blir nog något annat tror jag!

Vi kommer att ha WiFi på hotellet och jag ska ha med mig min älskade iPhone så jag kommer att försöka blogga en del också. Bland annat så ska jag lägga ut en bild på mitt nya konstverk.

Jag tatuerade mig nämligen igår! Ni som har facebook har säkert redan sett den... Men ni måste ju också få se, Farmor och Farfar!! 



Kommentarer
Farmor

Hej,
Nu testar jag bara lite.
Kram

2012-06-10 @ 15:13:26
Farmor

Farfar o Farmor
Hej stjärnan! Vi har kollat din stjärnhimmel idag. Väldigt kul att vi fick varsin plats i det snygga
stjärnfallet. Kram

2012-06-10 @ 22:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0