Kærlek vid førsta øgonkastet

Jag måste bara tipsa om en helt underbar blogg... Jøssesamalia! Kolla in alla dessa rosa och pastelliga små underverk. Manuela (Norges svar på Leila) bakar cupcakes och kakor och tårtor och marænger och annat fluff. Jag kommer att anvænda ett helt gæng av hennes recept. Jag skulle ju gå ner i vikt hade jag tænkt, men jag har nu beslutat att det inte ær vært det. Banta nær man kan æta muffins med frosting istællet? Nehejdutacken.



Bild från passionforbaking.com



Kommentarer
Farmor

Hej Sanna! Vilka godbitar du smaskar i dig. Jag ser fram emot att få ett smakprov när du kommer hem.

Kram!

2012-02-05 @ 16:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0