Gåvor och avsked

Idag har jag varit upp på neo och lämnat jobbkortet och sagt hej då till alla fantastiska jobbarkompisar. Jösses vad vemodigt det kändes. Jag kommer verkligen att sakna er alla! När alla kramar och hejdån hade avklarats så fick jag med mig en hel del saker att ta med mig till Bolivia. Massa små bebiskläder och en hel del annat som kunde avvaras fick följa med mig hem för att få en plats i stora resväskan.
Jag har även varit en sväng till en av "mina" neobebisar som har blivit stor och växt ur en massa kläder som också får följa med mig till Bolivia. Tusen tack Anna, kläderna var jättefina och kommer nog verkligen väl till pass där nere! Suveränt...

Nu återstår det bara att packa ner alla gåvor, jag undrar hur sjutton allt ska få plats. Jag ska, som sagt, köpa till plats för ett extra bagage så jag hoppas att det räcker. För i övermorgon bär det av...



Kommentarer
Anna

Det var så lite, jag som ska tacka. Riktigt roligt att få visa upp Moa ju!

2012-04-10 @ 22:35:50
URL: http://www.wockatzmirakel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0