Dags?

En tanke som slagit mig (varje dag i två veckors tid) är att de kanske är dags att börja packa. Jag ska lyckas komprimera mitt liv till en ryggsäck á 23 kilo. Ok, jag ska ha en resväska på 23 kilo med mig också, men i den ska jag ha bebiskläder som jag fått av fantastiska neoavdelningen på Gävle Sjukhus. Förhoppnigsvis kanske det blir lite plats kvar i den så att jag kan ta med lite saker till mig själv, men det är tänkt att den väskan ska vigas åt saker som jag kan ta med till de som verkligen behöver dem. Barnkläder tex.

Så om någon har något att bidra med så är ni mer än välkomna. Hur det ska gå till logistiskt sett vet jag inte eftersom jag snart sticker, men tanken är god...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0