Äntligen framme!

Nuså. Nu är jag äntligen på plats. Resan gick faktiskt över förväntan, jag kunde sova, utan sovtabletter! Väl framme i Cochabamba stod Johan och väntade på mig (väldigt kärt återssende måste jag säga). Tog sedan en taxi till vårt nya hem. Vi bor i en vindsvåning en liten bit utanför stan. Stort, fint, kaklat badrum. Stort "vardagsrum" med härligt trägolv, superhärliga prång, och ett litet sovrum, om man nu kan kalla det för det. Vi har även en balkong och en ganska stor terass där man tvättar kläderna. Vi har också ett litet kök, med ingång från terassen. Kommer att bli toppenfint bara vi får lite ordning.
Jag återkommer med bilder...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjuksköterska på äventyr

Från Sverige till Bolivia

RSS 2.0